در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

زندگی
فهم نفهمیدن هاست ...

پیام های کوتاه
من از تو مینویسم و این کیمیا کم است...

تو خودت خوبی، وگرنه به تو اصراری نیست!

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۴:۰۵ ق.ظ

خوش به حال تو...

خوشبحالت که هرکس تو را میشناسد و از تو حرف میزند دوستت دارد و عمیقا از تو راضی‌ست. از انسانیتت، ادبت، اخلاقت، مرام و مَنِشَت...

از مادر بزرگ و مادر و پدر و خواهر و فامیل خودت گرفته، تا خانواده و مادر و پدر من که بعد از چهار سال وجود پر مهر ومحبتت را بهشان ثابت کرده‌ای...

امشب در مسیر برگشت به خانه وقتی من و بابا، در ماشین صحبتمان گل کرده بود و داشتیم از ماجراهای قدیمی پدرزن ها و دامادهای فامیل حرف میزدیم، ناگهان پدرم با صراحتی شیرین در موردت گفتند؛ من خیلی از این داماد راضی‌ام :) و گفتند چقدر ادب و وقار و متانتت تو را دوست دارند و خدا را شکر کردند که در این روزگارِ فزونیِ آدم های بیخود یا حداقل معمولی، یک چنین جوانِ پاک و با کمالات و بامحبتی دامادشان شده... حض کرده بودند از وجودِ مهربانت که سرشار است از احترام و محبت.

و تمام اینها را در حالی گفتند که کاملا خودجوش و دلی بود ، بدون اینکه من نظرشان را پرسیده باشم! 

تو آنقدر دوست داشتنی و خوبی که هیچکس نمی‌تواند خوبی‌هایت را نادیده بگیرد. هیچکس نمی‌تواند با تو دشمن باشد. 

همه اینها را اینجا نوشتم که حال خوش امشبم تا همیشه ثبت شود و یادم بماند چقدر به داشتنت افتخار کرده ام و چقدر تحمل بالا و پایین های زندگی، بخاطر نعمت وجودت، برایم آسان است...

من شاهدم که همیشه چطور قلب بزرگت در پی خوشحال کردن و راضی نگه‌داشتن اطرافیانت تپیده و تلاش کرده؛ آنچنان که سزاواری خدا از تو راضی باشد. که راضی باشد ان‌شااللّه...🙏

خوش به حال تو که انسان امنِ همه‌ای...

و خوش به حال من، که تو را دارم ❤️ +

  • نویسنده: راه نشین

نظرات (۱)

  • محمد حسین صفاری
  • فدای قلب مهربونت و قلم دلدارت...

    محبت و مهر و علاقه قطعاً دو طرفه اش دنیا رو اباد میکنه.

    همیشه سعی کردم به همه محبت کنم و از آنچه دارم دریغ نکنم.

    اینکه امروز پدرت احساس رضایت دارد اولاً جای شکرش باقی است به درگاه احدیت و ثانیا از این باب است که من هم خانواده ات را صمیمانه و قلبا دوس دارم که همین مهر و محبت و احساسات پراکنده میشه در اتمسفر و به هممون میرسه.

    شادی یعنی همین احساس رضایت دو طرفه.

     

    شکر بخاطر همسری بی نظیر 

     

    شکر بخاطر خانواده همسری فهیم و با محبت

     

    و شکر 

    بخاطر خدایی که همیشه حواسش به بنده هاش هست

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">