در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

زندگی
فهم نفهمیدن هاست ...

پیام های کوتاه
من از تو مینویسم و این کیمیا کم است...

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

یه وقتایی خیلی کم میارم...

خیلی میشکَنم

و اون مواقع

فقط فکرکردن به بودن توئه که

منو به زندگی کردن دلگرم میکنه...

میدونم که خدا تو رو برای من فرستاده؛  برای اینکه بتونم ادامه بدم...

 

برچسب: همینجوری بمون، نذا تغییرت بدن این آدمای بد‌..

+ و این آهنگ از قلب من سروده شده برای تو...

 

  • نویسنده: راه نشین

خدای من، خیلی وقت بود که اینجا برایت ننوشته بودم! یکهو دلم خواست اینها را اینجا بنویسم و تو بیایی بخوانی و اگر خواستی، به طریقی برایم جوابی بفرستی...

خدای قشنگم خودت میدانی که چقدر یقین دارم به حکیم بودنت و اینکه بارها و بارها در زندگی ۲۶ ساله ام، بهم ثابث کرده ای که پشت هر مسئله ای که دلیلش را نمیدانم، آنچنان حکمت بزرگ و عجیبی گذاشته ای که قلبم لبریز شود از تحیّر!  

بارها و بارها در گلوگاه های حساس زندگی ام دست پر لطف و نجات دهنده ات را حس کرده ام که مهربانانه به سَمتِ بهتر، هولم داده ای... و این تجربه ها جایی برای شک و تردید در فکر به سرنوشتِ باقی امور پیش رویم، برایم باقی نگذاشته!  میخواستم پرونده ی غصه خوردن برای نزدیک شدن به چهارسالگی دوران عقدمان، مشکل مسکن ، اوضاع عجیب بازار و به بن بست خوردن های مکررمان را برای همیشه ببندم و پرونده را مثل همیشه با خیال اسوده بسپارم به تو که وکیل پایه یک این دنیایی، و آنگاه دیگر بدون هیچ گله و شکایتی ، با لبخند و دلِ خوش منتظر بمانم که تو مثل همیشه، در تاپ ترین موقعیت و زمانی که مصلحت میدانی، گره را از کارمان باز کنی...

میخواستم بگویم که میدانم این خواست توست و میدانم که خودت شرایط تحملش را به بهترین شکل در من و همسرم و اطرافیانمان، قرار داده ای که این را برایمان خواسته ای... خواستم بگویم خوب میفهمم که بجای گله از این دوران عقد طولانی، باید ثانیه به ثانیه شکرگزار باشم از صبر، عشق و مودتی که بین ما قرار داده ای که باعث شده این سالها، برایمان سخت، تکراری و طاقت فرسا نشود!

پس هزاران بار شاکرم از نعمت های فوق العاده ات و مث همیشه رتق و فتق امورم را به دستت میسپارم و راضیم به آنچه که تو برایمان می پسندی... و بی نهایت به تو اعتماد دارم که همواره برایم بهترین چیزها را پسندیدی.

میخواستم بگویم خیلی خیلی دوستت دارم  خدای زیبای من و از اینکه حضور و لبخندت را در زندگی ام حس میکنم، شادم و شاکرم... +

 

راستی ممنون بخاطر آیه ای که به آن دلم را گرم کردی...

* تَبَارَکَ الَّذِى إِن شَآءَ جَعَلَ لَکَ خَیْراً مِّن ذَلِکَ جَنَّتٍ تَجْرِى مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَرُ وَیَجْعَل لَّکَ قُصُوراً / مبارک است خدایى که اگر اراده کند، بهتر از آنچه آنها توقّع دارند، براى تو قرار میدهد، باغ‏هایى که از زیر درختان آن نهرها جریان دارد و قصرهایى را براى تو قرار مى‏ دهد...* ( آیه ۱۰ سوره فرقان)

  • نویسنده: راه نشین