در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

زندگی
فهم نفهمیدن هاست ...

پیام های کوتاه
من از تو مینویسم و این کیمیا کم است...

تولدِ با تو...

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۲۷ ب.ظ

دوست داشتنِ تو، هفته هاست که از قلب من،

به قلب دیگرِ تنم، سرایت کرده...

و خون من که آغشته به عشق تو بود، حالا به رگ های او هم جاری شده... 

 این روزها، در تن من دو قلب می‌تپد؛ که تورا بی نهایت دوست دارد.

و شک نکن که مسافرمان‌ نیامده، بدجوری عاشقت شده است!

 

+ به امید دیدار روی مهربانت بابایی...  ۱۴۰۲٫۵٫۲۱

تولدت مبارک پناه من♥️

 

  • نویسنده: راه نشین

نظرات (۲)

ای جانم

به‌به 😍

 

  • محمد حسین صفاری
  • بغض، گریه، بُهت 

    همه از شادی

    من کی بزرگ شدم؟

    خدا تو و بچه مونو واسم حفظ کنه.

    بی نهایت دوستت دارم همراه مهربون و همه چی تمومم

    پاسخ:
    همیشه سایه‌ت رو سرمون باشه الهی🙏
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">