در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

زندگی
فهم نفهمیدن هاست ...

پیام های کوتاه
من از تو مینویسم و این کیمیا کم است...

وقتی شکنجه‌گر تویی، شکنجه اشتباه نیست...

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۱۸ ق.ظ

خدای من، خیلی وقت بود که اینجا برایت ننوشته بودم! یکهو دلم خواست اینها را اینجا بنویسم و تو بیایی بخوانی و اگر خواستی، به طریقی برایم جوابی بفرستی...

خدای قشنگم خودت میدانی که چقدر یقین دارم به حکیم بودنت و اینکه بارها و بارها در زندگی ۲۶ ساله ام، بهم ثابث کرده ای که پشت هر مسئله ای که دلیلش را نمیدانم، آنچنان حکمت بزرگ و عجیبی گذاشته ای که قلبم لبریز شود از تحیّر!  

بارها و بارها در گلوگاه های حساس زندگی ام دست پر لطف و نجات دهنده ات را حس کرده ام که مهربانانه به سَمتِ بهتر، هولم داده ای... و این تجربه ها جایی برای شک و تردید در فکر به سرنوشتِ باقی امور پیش رویم، برایم باقی نگذاشته!  میخواستم پرونده ی غصه خوردن برای نزدیک شدن به چهارسالگی دوران عقدمان، مشکل مسکن ، اوضاع عجیب بازار و به بن بست خوردن های مکررمان را برای همیشه ببندم و پرونده را مثل همیشه با خیال اسوده بسپارم به تو که وکیل پایه یک این دنیایی، و آنگاه دیگر بدون هیچ گله و شکایتی ، با لبخند و دلِ خوش منتظر بمانم که تو مثل همیشه، در تاپ ترین موقعیت و زمانی که مصلحت میدانی، گره را از کارمان باز کنی...

میخواستم بگویم که میدانم این خواست توست و میدانم که خودت شرایط تحملش را به بهترین شکل در من و همسرم و اطرافیانمان، قرار داده ای که این را برایمان خواسته ای... خواستم بگویم خوب میفهمم که بجای گله از این دوران عقد طولانی، باید ثانیه به ثانیه شکرگزار باشم از صبر، عشق و مودتی که بین ما قرار داده ای که باعث شده این سالها، برایمان سخت، تکراری و طاقت فرسا نشود!

پس هزاران بار شاکرم از نعمت های فوق العاده ات و مث همیشه رتق و فتق امورم را به دستت میسپارم و راضیم به آنچه که تو برایمان می پسندی... و بی نهایت به تو اعتماد دارم که همواره برایم بهترین چیزها را پسندیدی.

میخواستم بگویم خیلی خیلی دوستت دارم  خدای زیبای من و از اینکه حضور و لبخندت را در زندگی ام حس میکنم، شادم و شاکرم... +

 

راستی ممنون بخاطر آیه ای که به آن دلم را گرم کردی...

* تَبَارَکَ الَّذِى إِن شَآءَ جَعَلَ لَکَ خَیْراً مِّن ذَلِکَ جَنَّتٍ تَجْرِى مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَرُ وَیَجْعَل لَّکَ قُصُوراً / مبارک است خدایى که اگر اراده کند، بهتر از آنچه آنها توقّع دارند، براى تو قرار میدهد، باغ‏هایى که از زیر درختان آن نهرها جریان دارد و قصرهایى را براى تو قرار مى‏ دهد...* ( آیه ۱۰ سوره فرقان)

  • نویسنده: راه نشین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">