در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

زندگی
فهم نفهمیدن هاست ...

پیام های کوتاه
من از تو مینویسم و این کیمیا کم است...

ما را به جهان که می نوازد جز تو؟...

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

اینکه بدون آنکه بدانی اینجا را بروز کرده ام یا نه، میای و سر میزنی و تهش دنباله ی دلنوشت خودم برایم یک یادداشت میفرستی را میدانی چقدر دوست دارم؟ میدانی همین بی صدا نوشته های من و غیرمنتظره پاسخ دادن های تو چقدر برایم جذاب و دلنشین است؟

خواستم این را همین جا به یادگار بگذارم و از تو تشکر کنم که لابلای تمام گرفتاری های هر روزت، دنبال نشانه ای از علاقه و توجهم میگردی...

پ.ن:

- من حواسم به توعه...

 

  • نویسنده: راه نشین

نظرات (۱)

  • یاسمن مجیدی
  • بفرما
    واسه ما که پست نمیذاری
    لااقل برای همسر بگذار ما کیف کنیم
    پاسخ:
    خخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">