در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

زندگی
فهم نفهمیدن هاست ...

پیام های کوتاه
من از تو مینویسم و این کیمیا کم است...

ع ش ق را به چه باید سنجید؟

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۳۱ ق.ظ

مگر غیر از این است که برای هر آنکه دوستش داری، میخندی. و برای آنکه عاشقش شده ای گریه می کنی؟

اعتراف عجیبی ست اما، بی تردید سنگ محک عشق اشک است... و تو ناگهان شبی، به بهانه ی کوچکی هم که شده، برای کسی گریه خواهی کرد، که از او حالی به مثل ع ش ق، در رگ هایت جاری شده باشد...

  • نویسنده: راه نشین

نظرات (۳)

یا رب چه چشمه ایست محبت که من از آن
یک قطره آب خوردم و دریا گریستم...
پاسخ:
عااالی
راستی نیلوفری.من میتونم تبریکی بگم؟
آیا برداشت های درستی دارم یا خیر؟
پاسخ:
یه کوچولو میتونی :)
یه اتفاقایی در حال افتادنه. اما هنوز بی سر وصدا
دعام کن
هر زمان از عشق پرسیدند گفتم آه عشق
خاطرات بی شماری پشت این افسوس بود

سجاد سامانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">