در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

[منزل راه نشین] ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار ...

در پساپرده افکارم

زندگی
فهم نفهمیدن هاست ...

پیام های کوتاه
من از تو مینویسم و این کیمیا کم است...

روزهای برزخی

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ق.ظ

از بلاتکلیف بودن، از چشم انتظاری، از امیدی که ناگهان به هیچ ختم می شود بیزارم.

روز های عجیبی ست روز هایی که در برزخ بلاتکلیفی، و اینکه نمی دانی چه میخواهی و چه نمی خواهی؟! این را دوست داری یا دوست نداری؟!  دعا میکنی این چنین شود یا آن چنان!، گیر افتاده ای و دور خودت می چرخی و منتظری دستی بیایید از این گرداب آشوب بکشدت بیرون...

خدایا، کنارم باش.

  • نویسنده: راه نشین

نظرات (۲)

این روزها اگر میگذشت دست خودم را میگرفتم میگذاشتم در دستان خودش تا ته دنیا و برزخ را میدویدم
این روزها اگر میگذشت دلم را حصار میکشیدم و میخواستم هر آنچه او میخواهد و من ناتوان برای خواستنش
این روزها کنارم بکش از هر آنچه بلد نیستم دعا کنم و یا بلدهستم اما ناصلاح است خدا......
ازدل مینویسم بادل بخوان
پاسخ:
زودی میگذره مهلا جان
وعده ی خداست

  • یاسمن مجیدی
  • نیلوفر
    فکر میکنم حال این روزامون به شدت به هم نزدیکه
    کاملا میفهمم
    کاملا
    پاسخ:
    دوس ندارم کسی حالش مث حال این روزای خودم باشه ها
    اما از اینکه حست بهم منتقل میشه که حرفمو میفهمی خوشحال شدم
    این روزا همش دنبال شاعرانه نویسه های توام تو پیجت...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">